TRANSACTIONS KICK-OFF TRAJECT

TransActions creëert bij aanvang van samenwerking een onderbouwde basis voor duurzame waardecreatie.
Het kick-off traject bestaat telkens uit de volgende onderdelen, waarbij we de noden van u en uw bedrijf in beeld brengen.
 

1. Value proposition
Wie zijn uw klanten en welke verwachtingen hebben zij? 
Welke voordelen kunnen uw klanten verwachten van de producten en diensten die door uw bedrijf worden aangeboden? 
Is er een fit tussen het klantprofiel en de waardepropositie? 


2. BMC, uw business model
Aan de hand van een canvas kunnen wij uw business model visualiseren. 


3. Strategische positionering
Waar wilt u het verschil maken? Product Leadership, Price Leadership of Customer Intimacy? 
 

4. Operationele drivers
Welke operationele parameters hebben een positieve impact op de waarde van de onderneming?
Wat is de impact ervan op de winstgevendheid en op de groei? 


5. Actieplan
Op basis van de verworven inzichten maken we efficiënt en waardegericht actieplan op.